dag 14! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu dag 14! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu

dag 14!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

05 Februari 2015 | Australië, Perth

wauw ik ben hier pas twee weken maar voel me al helemaal op mijn plek.
in de afgelopen twee weken is er al erg veel gebeurt.
ik heb mijn eerste auto rijles gehad, om mij te laten wennen om aan de linker kant van de weg te rijden. dit ging tot mijn eigen verassing best wel goed! wel is het soms nog verwarrend en gisteren toen ik ergens rechts af wou slaan, ging ik dus ook de verkeerde baan op .... dat was niet zo heel handig maar gelukkig konden mijn tegen liggers er we om lachen. ik word wel steeds beter met auto rijden en mag nu ook de jongens zelf naar school brengen en ophalen.
ik heb nu al een paar dagen gewerkt en dat bevalt mij ook goed, de jongens zijn erg aardig en grappig.
Ik ben ook druk bezig met mensen ontmoeten. zo heb ik al een paar Engels talige aupairs ontmoet die aardig zijn, en ook een groep Nederlandse meiden waar het goed mee klikt.
er is hier echt van alles te doen, van Festivals tot kleine tripjes.
wel heb ik gemerkt dat ik zelfs down under toch nog onhandig ben want ja ja ik ben al op de eerste hulp geweest. ik had mijn vinger tussen de deur gekregen en het deed wel pijn maar ik dacht die is gewoon gekneusd. na twee dagen was de pijn alleen maar erger geworden dus hoppa op naar het ziekenhuis. blijkt dat ik dus een klein scheurtje in mijn bot van mijn wijsvinger heb. ik moet nu tot zaterdag mijn vinger gespalkt tapen aan mijn andere vinger. maar in het ziekenhuis waren ze erg verbaasd dat ik na een week al op de eerste hulp was.
het heeft hier de afgelopen dagen vee gestormd in de avonden en dan bedoel ik echt fikse onweersbuien en lichtflitsen van jewelste. kortom ik ben al een paar avonden lekker onder mijn deken gekropen. mijn host familie riep me een keer naar boven om de lichtflitsen te bekijken en ze zijn echt indrukwekkend!
komende vrijdag ga ik met een stel meiden naar een Dutch bar! en zondag ga ik de Pinnacles bezoeken en Sandboarden!!! woehoe super veel zin in.

ook lig ik natuurlijk aardig wat op het strand maar dat is allemaal niet zo interesant voor jullie.
ik zal een filmpje bij sturen met hoe de zonsondergangen hier zijn.

groetjes Lieke!!!

  • 05 Februari 2015 - 07:45

    Tess:

    Lieve Liek, wat goed te lezen dat je zo je plek gevonden hebt... geen probleem die SEH joh, altijd handig om al te weten hoe het daar werkt ook ik ken er een aantal in Europa, runs in the family denk ik ;-)
    Super dat je zo ontzettend veel moois meemaakt! Geniet!

    Dikke knuffel

  • 05 Februari 2015 - 18:04

    Janneke En Loet:

    He lieverd,
    Super dat je je al helemaal thuis voelt. Doet me goed. Nog even en je bent ook niet meer bang voor onweer!.Het is voor vanalles goed zo'n reis naar Australië. Blijf vooral genieten, dan doen wij dat ook.
    Mooie fiets, ja dat klopt. Fietst ook lekker. Heb een jonge moeder blij gemaakt met m'n andere fietst . Zij had een kleine fiets terwijl ze zelf nogal groot was. Nu eindelijk lekker fietsen met 2 kinderen op een passende fiets. Fietsen ze bij jou ook?

    Dikke kus van Loet en van mij xxxx

  • 06 Februari 2015 - 20:09

    Amber:

    lieve schat

    nu kan ik eindelijk je verhalen lezen Anne-marie heeft me laten zien hoe ik ze moest lezen wat super fijn dat je het zo naar je zint hebt
    doet me zo goed wat vervelen dat van je vinger maar gelukkig komt dat weer goed en zo als je moeder zij straks ben je niet meer bang voor om weer maar vind je het Nederlandse onweer gewoon saai ik ben zo trots op je hoe je dit doet allemaal ik kan me nu al weer verheugen op de volgende verhaal van je
    dikke kus en knuffel am ps je krijgt veel liefs van mama

  • 07 Februari 2015 - 11:17

    Anne Marie:

    Lieve Lieke, wat fijn om te lezen dat je het zo super naar je zin hebt. Beterschap met je vinger.
    Heerlijk om het enthousiasme in je berichten te lezen. Ik zie je vanaf hier stralen :) Leuk dat er zo'n klik met de familie is. Veel liefs ook van Stijn. Zijn de bosbranden bij jullie in de buurt uitgedoofd door de regen/onweer en storm? Veel liefs van ons, Stijn, Edward & Anne Marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Dit is mijn profiel en hier ga ik wat verhalen van mijn avontuur op plaatsen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 2734

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: