grote verandeinrgen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu grote verandeinrgen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu

grote verandeinrgen!!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 April 2015 | Australië, Perth

Hoi allemaal!
sorry dat mijn verslag zo lang heeft geduurd er is de afgelopen maand nog al wat gebeurt.
ik heb ruzie gehad met mijn gastgezin, ik heb geen werk meer(niet vanwege de ruzie!) en ik ben verhuisd en ik heb een vriendje.
ik zal beginnen bij het vriendje.
ik heb een super leuke jongen ontmoet. hij is 27 jaar en heet david.
ik heb hem ontmoet toen hij mij redde omdat ik mijn fietsslot niet los kreeg. (ja zelfs hier blijf ik onhandig). op een avond had ik mijn fiets in het park staan en ik was aan het prutsen met mijn slot toen hij langs liep en vroeg of hij kon helpen. we raakten aan de praat en hij vroeg waar ik vandaan kwam dus ik zei nederland. toen vroeg hij of ik zin had een keer af te spreken, hij komt uit Perth en wou me wel rondleiden. nou ja na een paar keer afspreken, bleek ie leuker te zijn dan ik de eerste keer al dacht en van het een kwam het ander en nu heb ik dus een aussie vriendje. dus voor alle mensen die tegen mij zeiden jij krijgt een Australisch vriendje en ik zei neeeee echt niet. jullie hadden gelijk!
maarja ik heb dus een ruzie met mijn gezin gehad en voelde me er niet meer echt thuis, gelukkig is alles wel goed uitgepraat en hebben we weer normaal en goed contact. maar tijdens die ruzie was ik bang dat ze me uit huis zouden plaatsen. toen zei david, ja kan hier wel wonen als alles fout gaat.
nou ja het was dus allemaal uitgepraat alleen was er nog het feit dat de moeder haar werk had opgezegd en ze mij niet meer nodig hadden... hebben eigenlijk. en david had nog steeds zijn aanbod openstaan. ik heb david zijn aanbod geaccepteerd en woon nu sinds vrijdag bij hem en ben hard op zoek naar nieuw werk.
ik heb donderdag een gesprek met een gezin!! ik hoop dat ik het krijg want dan kan ik eindelijk weer wat meer doen!

maarja ik woon dus nu voor het eerst in mijn leven samen met mijn vriendje in een heel ander land! het is wel even wennen maar ik ben super gelukkig!

ik zal proberen wat vaker een blog te schrijven.
ik mis jullie allemaal en wens jullie een hele fijne zomer!!(hier is het winter)

XX lieke

  • 14 April 2015 - 10:19

    Kirstin ( Oud Klasgenootje ):

    Hoi lieke,

    wat een avontuur met grote veranderingen idd voor jou.
    Als je het maar leuk hebt daar!
    Geniet van de tijd die je hebt en samen bent.

    Groetjes

  • 14 April 2015 - 10:23

    Jasper:

    Goed bezig Lieke!

    Leuk om te lezen wat je allemaal hebt beleefd.
    Succes met je gesprek! En veel plezier met je vriendje. :)

    Groet Jasper

  • 14 April 2015 - 18:12

    Marlous:

    Jaaaaa leuk Lieke! Blij om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en het komt vast wel goed met het vinden van een nieuw gezin. Dikke zoen en groetjes aan David xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Dit is mijn profiel en hier ga ik wat verhalen van mijn avontuur op plaatsen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1090
Totaal aantal bezoekers 2742

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: