Eerste dagen. - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu Eerste dagen. - Reisverslag uit Perth, Australië van Lieke Stroosnijder - WaarBenJij.nu

Eerste dagen.

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

25 Januari 2015 | Australië, Perth

Nou mijn eerste paar dagen zitten er op! De vlucht van Amsterdam naar Perth was echt super lang. Helemaal als je de acht uur overstap op Hongkong mee rekent. Gelukkig was er nog een meisje die ik tegen was gekomen wat ook zo lang moest wachten dus dat kwam wel uit.
Het was de bedoeling dat ik drie dagen in een hostel slapen maar dat was niet zo'n succes. Na mijn eerste nacht heb ik met Pien afgesproken en zij steldevoor dat ik bij hun kwam een nachtje! Dus dat heb ik maar gedaan. Het was super gezellig bij Pien en Nick. Ook heb ik met Pien mijn eerste duik in de oceaan gemaakt. Het water was nog verrassend koud...
Ik heb de host moeder gebeld dat ik bij Pien en Nick was en blijkbaar is dat vlak bij waar mijn host familie woont! Dus de volgende dag heeft de host dad me met de jongens opgehaald. Het klikte direct goed en het zijn hele aardige kindjes. De host dad : Mark moest nog boodschappen doen en de kinderen wilde niet mee , dus ik had direct mijn eerste oppas momentje met ze. De jongens , Liam en Quinn , wilden zwemmen dus ik had mijn onderwater camera mee gegeven, en heb nu super grappige filmpjes. Ik had mijn rug al verbrand en de jongens zagen dat, en omdat zij lekker koud waren van het zwemmen zeiden ze ah wij knuffelen je wel dat is lekker koel! Echt heel liefRond vier uur half vijf is mark met ons maar het werk van de host mom: jen. Gereden. Ze werkt op een wijn proeverij. Hier mocht ik wat wijn proeven en hebben we met zijn allen gegeten. Op de terug weg hebben mark en jen tegen elkaar geracet, Quinn zat bij mark en mij en Liam bij jen. Dat was echt grappig. En langs de weg naar huis heb ik mijn eerste wilde kangoeroes gezien!!! Super gaaf het waren echt wel een stuk of 100.
Mijn jetlag valt gelukkig mee vandaag en ik heb al een beetje contact gezocht met andere au pairs in de buurt.
Hopen dat ze snel eens kunnen afspreken , dat lijkt me leuk.
Vandaag heb ik ook voor het eerst een stuk met de hond , atlas, gewandeld, hen een perfect hardloop rondje gevonden dus daar moet ik maar mee beginnen.

Ik zal binnenkort wel weer wat laten horen

Groetjes lieke!!

  • 25 Januari 2015 - 09:48

    Tess:

    Hartstikke leuk om te lezen Liek, wat heerlijk dat je je draai zo snel vindt..super knap dat je dit zo doet allemaal! Heel veel plezier komende tijd..dikke kus

  • 25 Januari 2015 - 13:55

    Janneke:

    Hoi lieverd,
    Fijn om je verhaal ook nog eens te lezen. Laat je even weten hoe je schoenen lopen? Ben heen benieuwd. Succes!!!!!!!!!!!!! Dikke kus

  • 25 Januari 2015 - 18:53

    Charlie& Yvonnde:

    Hallo Lieks,wat mooi dat Nickkyman en Pien er waren op je eerste schreden down under.
    Het klinkt /is allemaal super gaaf........ wij zitten hier met een prak smeltende sneeuw Getvrrrrr
    en de kachel aan, ok ik ben een beetje jaloers.............je fiets staat mooi achter!!!kijk dat is mooooi
    we houden zo wel wat kontakt!!! je bent een kanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Smok XXX van yvonne en mij.............

  • 25 Januari 2015 - 21:09

    Caroline:

    Klinkt als een superfijne start! Fijn, dan ga je het komende halfjaar ook met veel vertrouwen tegemoet! Wij volgen vanaf een afstandje...Oman ligt immers op de helft) xx

  • 26 Januari 2015 - 12:24

    Astrid:

    Leuk om te lezen Liek! Gek dat jij daar je rug verbrand terwijl wij hier sneeuwpoppen aan maken waren.
    Volgende keer foto`s?! ;-) Liefs!

  • 26 Januari 2015 - 14:49

    Ankie:

    Wat knap en stoer en wat heel erg ver weg. Volgens mij valt er veel te zien en te beleven.
    Mag je ook een dag naar b.v. een engelse school
    Lieverd, heb het fijn en we leven allemaal met je mee. Kus,kus! Ankie

  • 27 Januari 2015 - 12:06

    Karin:

    Leuk om dit te lezen! Kan niet wachten op je volgende bericht :) Kusjes ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Dit is mijn profiel en hier ga ik wat verhalen van mijn avontuur op plaatsen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 2754

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 26 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: